Посвідка на постійне проживання в Україні дозволить іноземному жителю отримати офіційні підстави на проживання на території країни і отримання практично всіх привілеїв. При цьому ПМЖ в Україні дозволяє не ставати офіційним громадянином країни.
Нерезидент країни отримує всі права, які мають громадяни країни, за винятком можливості голосувати на президентських виборах, як і обиратися на них. Крім цього, іноземні жителі, які отримали дозвіл на проживання мають право не нести обов’язкову військову службу.
Є і зворотна сторона медалі. Щорічно, володар ВНЖ зобов’язаний відзначатися в міграційній службі, вказувати актуальний адреса, а так само рівень доходів.
Кожен випадок оформлення постійного виду на проживання, вимагає індивідуального підходу, при якому необхідні різні документи для оформлення ПМЖ.
Особи мають право на оформлення постійного виду на проживання в Україні
В рамках встановлених квот:
- Діячі культури і науки, імміграція яких відповідає інтересам України;
- Фахівці мають високу кваліфікацію, а так само працівники чиї послуги істотні для економіки України;
- Особи які вчинили інвестицію в економіку України, в розмірі не менше 100 000 (ста тисяч) доларів США;
- Особи є братом або сестрою, дідом чи бабою, онуком чи онукою громадян України;
- Особи раніше мали громадянство України;
- Батьки, чоловік (дружина), іммігранта, а так само неповнолітні діти;
- Особи які безперервно проживали на території України протягом трьох років, з моменту встановлення їм статусу осіб, які постраждали від торгівлі людьми;
- Особи служили в Збройних Силах України не менше 3 (трьох) років.
Позаквотового категорії осіб мають право оформити ПМЖ:
- Одному з подружжя, якщо другий, з яким він перебуває у шлюбі понад 2-х років, є громадянином України, дітям і батькам громадян України;
- Особи які є опікунами чи піклувальниками громадян України, або перебувають під опікою чи піклуванням громадян України;
- Особи мають право на набуття громадянства України за територіальним принципом;
- Особи, імміграція яких становить державний інтерес для України;
- Закордонним українцям, їх дітям у разі спільного перебування на території України.
Як отримати дозвіл на імміграцію. Документи
- Заява (загальне, законного представника);
-
три фотографії 3,5 на 4,5 см .;
- копія паспорта (нотаріальний переклад на українську мову)
- документ, що підтверджує місце проживання за кордоном;
- документ, що підтверджує проживання на території України;
- Інформація про склад сім’ї (свідоцтво про шлюб, якщо особа яка подає заяву в шлюбі);
- Довідки про відсутність хронічного захворювання на алкоголізм, токсикоманію, наркоманію або інфекційні захворювання;
- Документ про сплату державного мита;
- Довідка про відсутність судимості;
- Документи передбачені переліком ЗУ «Про імміграцію» відповідно категорії іммігрантів.
Хочемо звернути особливу увагу, що бажаючим отримати дозвіл на імміграцію в Україну, в разі відмови Вам у видачі дозволу, наступна дата подачі – через 1 рік. При таких обставинах, рекомендуємо Вам звернутися до професіоналів в Адвокатському Об’єднанні «Лексберг». Вартість адвокатських послуг, по супроводу оформлення отримання дозволу на імміграцію в Україну, залежить від наявності документів у клієнта, підстав для оформлення дозволу, а також інших обставин. Наші фахівці візьмуть на себе роботу з підготовки необхідного пакету документів для подачі в міграційну службу. Для отримання консультації з оформлення дозволу на імміграцію в Україну та вартості послуг, зв’яжіться з нами по тел .: (044) 221-33-50, (044) 221-33-60 або заповніть форму нижче.
Міжнародне адвокатське об’єднання «Lexberg» допоможе пройти весь шлях отримання ПМЖ в Україні та забезпечить сприяння на кожному етапі, від консультації і підготовці документів, до отримання документа.